festbilder fååshåå!

Hej alla gullungar!
Har varit full/bakis hela helgen så Sara har tagit hand om bloggen (älskar dig Sara fåshå!<3). Har faktiskt festat så mycket att min idomin tog slut! Men oroa er inte jag överlevde trots allt. Här kommer iaf några bilder:

fåshå! <3 btw har jag blivit blond! Ser ni mitt bling-bling?
 xider in my <3

 
Träffade några miffon från Luleå! De berättade att det drack ur älvar och att dem bodde med renar! duh? hur efterbliven får man bli? Har ni träffat folk från luleå nån gång?

 
Me and ma friends <3

Nu ska jag gå och "köpa" (hehe) idomin på apoteket eftersom min ju var slut :)

Puss alla läsare jag vet att ni älskar mig, det gör jag me <3 / Klara tha biatch fåshåå

Kommentarer
Postat av: Edith

Ja, jag kallar er blogg fejk. Just för att den är FEJKFEJK ;)

2009-06-08 @ 20:27:49
URL: http://edithh.blogg.see
Postat av: in your face

omg, hur jävla äcklig får man bli?

kanske borde chilla lite me idominet?

2009-06-08 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0